miercuri, 2 septembrie 2009

Confessions.

Recunsoc ca sunt innebunita dupa chestiile extravagante ,care ma fac sa ma simt bine & mai ales speciaaaala.
Luxul de a-mi permite sa comentez de cine vreau si mai ales acele impresii,fitze pe care multi spun ca le am,nu ca m-ar interesa ce s-ar spune despre mine,il pun in practica ori de cate ori vreau pentru ca asa imi place si consider ca sunt in masura sa afirm tot ceea ce imi trece prin cap,insa cu limita.Curiozitatea m-a impins sa fac un lucru interesant ieri intreband o prietena apropiata de ce unii oameni nu se pot abtine atunci cand vine vorba de INDIVIE.Un subiect despre care as putea vorbi ore intregi insa am sa incerc sa ma rezum afirmand lucruri esentiale care trebuie spuse neaparat.Invidia as putea sa o numesc ca fiind un sentiment de inferioritate pe care o au unii fata de anumite persoane.Invidia este un factor principal care duce la destramarea a multor prietenii si o spun si din propria experienta.Nu exista zi in care sa nu ma confrunt cu situatii penibile pe care numai unele ar putea-o sa o faca.Comentarii penibile le fac si mai penibile pe acele persoane care vor sa para intr-o lumina mai buna in fata celorlatiiiiii.Pur si simplu urasc persoanele care vor sa para ca sunt cineva dar nu sunt si nu vor fi niciodata.Be yourself man!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu