duminică, 5 iulie 2009

different feelings.






Mi se intampla cateodata sa ma cuprinda furia sau de ce nu fericirea ,pentru cateva minute sau cateva ore cand ma gandesc la toate lucrurile care mi s-au putut intampla doar intr-o singura zi.Pe zi ce trece imi dau seama ca cel mai bun lucru pe care il poti face e sa pui mainile la ochi si sa te prefaci ca nu vezi lucrurile stupide ,oribile care se intampla in jurul tau.De astfel deschid televizorul , ora este in jur 9 PM si inafara de violuri,oameni care se cearta ,se iau la bataie pentru nu stiu ce avere sau barbat mi se par dezgustatoare.Nimic interesant.Mai exact cei din mass media isi castiga existenta pe urma problemelor nefericite pe care le au unii oameni si nu fac altceva decat sa "aplaneze "situatia.Groaznic.



Traiesc cu speranta ca macar a doua zi voi redeschide Tv-ul si voi gasi ceva mult mai interesant.Nici vorba! apas pe butonul 6 si observ doar preocuparea unor oameni in legatura cu .."Masina carei curve este mai scumpa"?Aia care o pozat in PlayBoy sau cealalta care si-a traso cu nu stiu cati ?.Insa asta nu e nimic pe langa faptul ca unii oameni si-au dat seama ca "aia care o ajuns vedeta s-o intalnit cu bosorogul x in hotelul y ca sa capete titlul de miss".Trist dar adevarat.Fix de asta aveam nevoie sa aflu.





Tragic !In tara asta se intampla lucururi care pur si simplu sunt amuzante dar daca stai bine si analizezi situatia e de plans pentru unii.Am ramas socata de cate lucruri sunt capabili sa faca oamenii acestia ca sa ajunga "vedete"..asa ca nu ma mai mira absolut nimic din ceea ce se intampla in tara asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu